10.04.2011

samadhi- 早上

今天早上, 我翹課。 我沒去上我的畫人體課。 我快樂的躺在床上享受給我自己空間和時間來好好的閱讀我的英語中醫書, 聽聽aaron
以前給我的音樂, 和吃自己煮的豐富早餐。 生活過得太快了。。。 讓我特別的感謝給我自己呼吸和休息的時間。 雖然我今天翹課了,
但是我感覺我做了個很好的決定。 以後有可能不上那堂課了。 時間太趕了。
This morning, instead of just inhaling a pomelo and rushing out the
door to get to class, I skipped class… and I actually cooked up a
scrumptious meal, ate it slowly, and then laid belly down on my bed to
read my Chinese Medicine book, with soft morning light pouring into my
window, the soothing pit pat of rain outside, gentle bluegrass music
from Aaron playing, and a handmade clay cup with steaming sweet red
flower tea.